• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Smslån lista - Alla snabblån

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Brukar gå att ha båda om man skött tidigare lån till dom. Minsta försening får man avslag
 

jdbaik

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juni 2011
Meddelanden
15
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
skumt, jag är trogen kund hos risicum och har alltid skött betalningarna men när jag provade okmoney så stod det att jag redan har ett lån hos risicum
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
SMSkontanter.se testad och fungerar, det var inga problem där inte!
1x1.jpg
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Vilket lån ska jag välja?

Tjenare. Har hamnat i en situation där jag måste ta ett lån för att täcka upp mitt borttappade SLkort m.m. lite hetts nu.
Men vet ju inte vilka kreditgivare som är säkra och inte?
Sneglade på TrustBuddy. Är det verkligen gratis i 14 dagar?? Eller ska man satsa på nån av de andra aktörerna som erbjuder "gratis första lån"? Förvirrad, hjälp tack.
/Borttappad plånbok :'(
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tjenare. Har hamnat i en situation där jag måste ta ett lån för att täcka upp mitt borttappade SLkort m.m. lite hetts nu.
Men vet ju inte vilka kreditgivare som är säkra och inte?
Sneglade på TrustBuddy. Är det verkligen gratis i 14 dagar?? Eller ska man satsa på nån av de andra aktörerna som erbjuder "gratis första lån"? Förvirrad, hjälp tack.
/Borttappad plånbok :'(

Ja trustbuddy är gratis i 14 dagar, och billigast om man vill förlänga sitt lån
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp